Facebook Pixel
Har du brug for hjælp? Ring (+ 45) 98 944 499
Eller chat med us her
 

FAQ

Hos Ecco Print ønsker vi at gøre det nemt for dig at bestille dine etiketter. Vi har derfor samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål, så du hurtigt kan få svar og komme videre med din bestilling.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, er du meget velkommen til at starte en chat med os eller kontakte os her.

 
Hvordan ved jeg, om min ordre er gået igennem?

Når du har gennemført en bestilling, modtager du en ordrebekræftelse på e-mail.

 
Hvorfor går min ordre ikke igennem?

For at gennemføre en bestilling skal du altid uploade din trykklare PDF og udfylde alle obligatoriske felter. Tjek derfor, om du har uploadet din PDF og udfyldt de obligatoriske felter.

 
Hvor lang er leveringstiden?

Standardleveringstiden er 3-5 hverdage. Der er gratis levering i Danmark, og vi sender din ordre med GLS.

 
Hvordan gemmer jeg en beregnet pris som et tilbud i en PDF-fil?

Hvis du ønsker at gemme en beregnet pris som et tilbud i en PDF-fil, skal du lægge varen i kurven og gå til kassen. Når du er ved kassen/på check-ud-siden, skal du klikke på knappen "Gem tilbuddet som PDF". Siden vil nu generere en PDF-fil med en oversigt over din ordre.

 
Hvordan kan jeg genbestille en tidligere ordre?

Når du har foretaget en bestilling, kan denne genbestilles gennem min konto. Log ind på min konto, find den ordre du ønsker at bestille igen og klik på ”Genbestil”-knappen. Det er kun muligt at genbestille en tidligere ordre uden foretager ændringer. Har du ændringer i antal, størrelse, design eller lignende, skal du bestille en ny ordre.

 
Kan jeg bestille etiketterne pr. telefon?

Har du brug for hjælp til at bestille dine etiketter, kan du kontakte os i chatten. Så vil vi være behjælpelige med at guide dig igennem bestillingen.

 
Kan jeg annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du hurtigst muligt kontakte os via e-mail eller telefon. Har vi allerede startet produktionen af din ordre, vil det ikke være muligt at annullere ordren.

 
Hvornår bliver jeg faktureret?

Betaling sker via faktura/bankoverførsel. Betalingsbetingelser er 8 dage efter levering.

 
Hvordan ved jeg, om jeg har opsat min PDF korrekt?

Er du i tvivl om, hvordan din PDF skal sættes op, kan du finde vores PDF-guide her. Følger du denne guide, vil din PDF være printklar. Har du yderligere spørgsmål om printklar PDF, er du altid velkommen til at kontakte os.

 
Hvordan laver jeg specialfarve hvid?

Du kan følge vores guide til at lave specialfarve hvid.

 
Min pakke var ødelagt ved modtagelsen, hvad gør jeg?

Du skal nægte modtagelse, hvis din pakke er ødelagt, og så er det Ecco Print, der står for reklamation hos GLS. Hvis du modtager pakken, er det dig, der skal lave reklamationen.

 
Jeg ønsker at bestille flere varianter, hvordan gør jeg det?

Det er muligt at bestille flere varianter/designs af samme størrelse og samme antal. Ønsker du at bestille flere forskellige varianter enten i forskellige størrelser eller forskelligt antal, skal du lave separate bestillinger for hver variant, du ønsker at bestille.

 
Jeg ønsker at bestille etiketter i forskellige størrelser, hvordan gør jeg det?

For at bestille etiketter i forskellige størrelser skal du lave separate bestillinger for hver størrelse, du ønsker at modtage. Det er muligt at bestille flere varianter/designs af samme størrelse under samme bestilling, såfremt du ønsker det samme antal af de forskellige varianter.

 
Kan jeg vælge en anden hjørnerunding på firkantede etiketter (rektangulær/kvadratisk form)?

Etiketter med rektangulær eller kvadratisk form trykkes som standard med hjørnerunding, hvor hjørneradiussen er 2 mm. Ønsker du en anden hjørnerunding, skal du skrive dette i kommentarfeltet på check-ud-siden, når du bestiller din ordre. Hjørneradiussen skal min. være 0,5 mm.

 
 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Kontakt os her
To Top