Facebook Pixel
Har du brug for hjælp? Ring (+ 45) 98 944 499
Eller chat med us her
 

Handelsbetingelser

1. Generelle oplysninger
Ecco Print A/S
Læsøvej 2
9800 Hjørring
CVR nr.: 21 03 30 73
Telefon: (+45) 98 944 499
E-mail: info@eccoprint.dk

2. Priser
Alle priser er eksklusiv moms og miljøtillæg.
Prisen er inklusiv levering i Danamark.
Alle priser er online-priser og gælder kun ordrer bestilt her på webshoppen.
Hos Ecco Print tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer.

3. Betaling
Ecco Print modtager betaling via fakturering. Betalingsbetingelser er 8 dage efter levering.
Alle beløb er i DKK. danske kroner og ekskl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer

4. Levering
Forsendelse i Danmark er gratis. Din ordre sendes med GLS. Standard leveringstid er 3-5 hverdage.

5. Opbevaring og ibrugtagning af etiketter
Etiketterne skal opbevares tørt ved jævn stuetemperatur og må ikke komme under 10 grader. De skal opbevares mørkt og må ikke udsættes for sollys. Ved ibrugtagning er det vores anbefaling, at du prøver at hæfte på en eller flere af dine produkter, inden du sætter labels på alle dine produkter, da disse kan have forskellige overfladespænding, hvilket har indflydelse på hæfteevnen.

6. Reklamationsret
Der gives 6 måneders reklamationsret, og vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Der kan ikke reklameres over noget, kunden selv burde have opdaget. Det er kundens ansvar at levere en korrekt trykklar fil, se mere under PDF-guide. Er Ecco Print ansvarlig for en fejl, udbedres fejlen, men ordren kan ikke annulleres.

Du skal reklamere hurtigst muligt, efter du har opdaget manglen/fejlen. Ecco Print vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside. Ved reklamation skal varen sendes til:

Ecco Print A/S
Læsøvej 2
9800 Hjørring

Husk at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og en beskrivelse af problemet.

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

7. Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

8. Fortrydelsesret
Alle Ecco Prints produkter på webshoppen er undtaget fortrydelsesret, da varerne er fremstillet efter kundens specifikationer.

9. Ansvar
9.1
Ecco Print kan ikke gøres ansvarlig for driftstab, tidstab eller andet indirekte tab, herunder tab af produktion, salg, fortjeneste eller goodwill.

9.2
Ecco Print har intet ansvar for bestillerens manglende hjemmel til reproduktion, mangfoldiggørelse eller udgivelse af hhv. skrift, billeder, tegninger, mønstre, illustrationer, tekster, varemærker, andre forretningskendetegn og øvrigt vareudstyr herunder formgivning eller andet, der kan være underkastet tredjemands rettigheder. Hvis Ecco Print er erstatningsansvarlig over for tredjemand som følge af bestillerens manglende hjemmel til erhvervsmæssig udnyttelse af tredjemands rettigheder, forpligtes bestilleren til at holde Ecco Print skadesløs herfor.

10. Lovvalg og værneting
Dansk lovgivning finder anvendelse på nærværende aftale i det omfang, retstilstanden ikke er fastlagt i aftalens tekst eller i nærværende handelsbetingelser.
En eventuel tvist vedrørende aftalens fortolkning eller vilkårenes opfyldelse og håndhævelse kan alene indbringes for Retten i Hjørring.

11 . Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

 

To Top